21 листопада 2011 року в Науково-методичному центрі управління освіти Енергодарської міської ради проведено ,,круглий стіл” з теми ,,Забезпечення наступності між початковою та середньою ланкою ЗНЗ при викладанні дисциплін інваріантної складової” за участю керівників ММО вчителів 4-х класів з українською та російською мовами навчання, предметних ММО вчителів природознавства, математики, російської та української мови і літератури, методистів-кураторів ММО, методиста з моніторингу якості освіти з метою узгодження вимог до організації навчального процесу при викладанні математики, природознавства, літератури (читання) в 4-х та 5-х класах.
План засідання
1. Ознайомлення з наказом «Про проведення моніторингових досліджень в 2011-2012 н.р. в м.Енергодар» від 18.10.2011 №370
2. Про Концепцію Державної цільової програми та Державну цільову соціальну програму підвищення якості природничо-математичної освіти на період до 2015 року (Розпорядження Кабінету Міністрів України від 27 серпня 2010р. №1720-р; Постанова Кабінету Міністрів України від 13 квітня 2011р. №561)
3. Міжнародні дослідження якості освіти TIMSS та PIRLS: мета, інструментарій, процедура
4. Аналіз результатів моніторингових досліджень рівня та якості природничо-математичної освіти, читання та розуміння тексту учнями 4-х класів в 2010-2011 н.р. на рівні області та міста
5. Вимоги до інструментарію для вивчення якості читання та розуміння тексту учнями 4-х та 5-х класів
6. Вимоги до інструментарію для вивчення рівня та якості природничо-математичної освіти учнів 4-х та 5-х класів
Рекомендовано:
1. Керівникам ММО ознайомити зі змістом питань, які обговорювалися під час «круглого столу», всіх педагогів-членів відповідних міських методичних об’єднань.
2. Методистам-кураторам взяти до уваги питання забезпечення наступності навчання.
3. Методистам-кураторам організувати підготовку завдань для проведення моніторингових досліджень у 2011-2012 н.р. до 05.12.2011 (за наказом).
Матеріали до «круглого столу»:
1. Концепція Державної цільової соціальної програми підвищення якості шкільної природничо-математичної освіти на період до 2015 року (затверджена Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 27 серпня 2010р. №1720-р); http://zakon1.rada.gov.ua
2. Державна цільова соціальна програма підвищення якості шкільної природничо-математичної освіти на період до 2015 року (затверджена Постановою Кабінету Міністрів України від 13 квітня 2011р. №561); http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/561-2011-%EF
3. Наказ «Про проведення моніторингових досліджень в 2011-2012 н.р. в м.Енергодарі» від 18.10.2011 №370
4. Про результати моніторингових досліджень навчальних досягнень учнів в 2010-2011 н.р. в м. Енергодарі (довідка методистів НМЦ)
5. Результати моніторингових досліджень рівня та якості читання і розуміння тексту учнями 4-х класів, рівня та якості природничо-математичної освіти учнів 4-х класів загальноосвітніх навчальних закладів Запорізької області (довідка методистів Обласного НМЦ моніторингових досліджень якості освіти)
6. TIMSS 2007. Частина 1. Результати дослідження на національному рівні. – К.: Видавнича група BNV, 2010
Методисти НМЦ Самойлова І.А., Добрева А.І.
Комментариев нет:
Отправить комментарий